About Me

My photo
Түнэр харанхуй зүхэж суухаар Төгөөгийн хажуунаас холд.....
Би бол цор ганц. Чи ч бас .............

Monday, December 28, 2009

Hello Blog минь.

Энэ хүү миний анхний бичилгийг уншиж буй хүн бүрт энэ үдшийн мэндийг хүргий. Би Өөрийн хүнд гэсэн зовлон болгоныг 7 настайгаасаал туулж ирсэн гэж боддог. Гэхдээ магадгүү зарим нэг хүн надаас хамаагүү илүү зовлон амассан байх. Гэхдээ бид нийгмийн өөр өөр давхарагт амидар ч байгаа хүмүүс гэдгийг мартаж яахан болох билээ. Би энэ хүнд бэрхийг туулан явахдаа нэг зүйлийг ойлгосон тэр бол хүн хэдий сэтгэлийн тэнхээгээр зовлонг давдаг гэдэг ч заримийг нь бол хэн нэгэний туслалцаатайгаар давах юм. За энгээд дараа дараагын бичлэгтээ бүгдийн дэлгэрэнгүү бичих болно :D


P.S Хэрвээ би хэн нэгэнийг таагүй байдалд оруулсан бол гүнээ уучлалт гуя.
би монгол хэлэндээ тийм ч сайн биш учир алдааг нь орихон уншихыг зөвлий:D

1 comment:

Followers