About Me

My photo
Түнэр харанхуй зүхэж суухаар Төгөөгийн хажуунаас холд.....
Би бол цор ганц. Чи ч бас .............

Monday, December 28, 2009

Амиа хорлолт...хммм сонин эд шүү!!!!!


Амиа хорлолт би үүнийг өөрийн бодлоор хэн нэгэн хэтэрхий шаналснаас эсвэл амидрах итгэлээ алдсанаас болж хийдэг зүйл гэдэгт итгэдэггүй. Би үүнийг зүгээр л хүний амьдралд тохиолддог нэг шалгавар гэж боддог. Энэ шалгавар нь бидний оюун санааг улам хатуужуулхаас илүүтээгээр бидний шийдвэр гаргах юмыг эрэгцүүлэх зэрэг чадвахыг нэмэгдүүлж байдаг байх. Амиа хоролж байгаа хүмүүс зүгээр л энэ шалгаварыг хэрхэн давах арга замыг сонгож олж чадаагүй байхалдаа.(Гэхдээ энэ бол минийл бодол) Би ч мөн энэхүү шалгавартай нүүр тулж байсан хэр хүндийн ч амсаад л гарч байсан. Хийж байсан зүйл бүтэл муутай болох, хэрүүл маргаан........ мэт зүйлсээс болоод цонхоо хагалаад үсэрчмээр эсвэл хажуудах хутгаар хойлоогоо хэрчичмээр санагддаг байлаа. Гэхдээ би дахиж энэ бодлыг бодхооргүй болсон. Яаж вэ гэхлээр :
Би Рок сонсдог хүн л дээ. Магадгүй энэнээс болоод ч юмуу үхэл гэдэг бол амьдралд заяасан хамгын гайхамшигтай билэг (та яг одоо амьдарл тэгээд юу болж таар ч байна гэж бодож байгаа байх. Амьдрал бол шийтгэл......) тийм ч учраас би үхлийг өөрийн зорилгоо болгож авсан. Хүн өөрийн зорилгыг биелүүлхийн тулд амьдардаг яг л ийм. Гэхдээ миний зорилго бол зүгээр үхчих биш энэ бол хамгын өндөрөөс унах. Хамгын өндөр гэхлээр би онгоцноос үсрэх хэрэгтээ болож байгаан. За онгоцонд суухын тулд надад мөнгө гэдэг зүйл хэрэгтэй тийм учраас би зорилгодоо хүрхийн тулд хөдөлмөрлөх хэрэгтээ мэдээж мөрөөдлөө бас зорилгодоо хүрхээс өмнө биелүүлэх хэрэгтээ энгээд бодоод байвал үхэхээсээ өмнө амжуулж хийх юм байгааг анзаарснаас хойш үхэл гэдэг зүйлийг бодхоо болисон билээ. Үхэл гэдэг зүйл бидэнд байх нь ойлгомжтой хүн төрсөн л бол үхдэг жамтай. Ийм болхоор үхэл бидэнтээ байнга л хамт явж байдаг харин та үүнийг өөрийн давуу талаа болгосон цагт үхэл хүртэл хүнийг хамгаалдаг гэдгийг санаж яваарай...............


P.S Сүүлийн хэсэг жоохон тийм болчлоо дүгнэлтийг таньд үлдэе......... :D

1 comment:

  1. Би амиа хорлох гэж бодож бас оролдож байгаагүй юм байна шүү :P

    Харин үхэл бол хүнд байгаа хамгийн том боломж, найдвар, итгэл гэдэгтэй санал нэг байна. Амьдрал бол зүгээр л төгс 4D тоглоом. Та тоглоом тоглохдоо хожихыг л боддог, тэр хооронд нервтэж, стерсстэж бас баярладаг, хэрвээ бүр болохоо байчихвал гарчихаж ч болно. Гараад явчихна гэдэг нь үхэл юм. Тиймээс танд үхэл гэдэг том боломж байхад та амьдралыг үхэл хүртэл нь самрах хэрэгтэй, юм бүхэн түүний зөв ба бүх юм боломжтой.

    Сонирхолтой нийтлэл байна. Баярлаа

    ReplyDelete

Followers