About Me

My photo
Түнэр харанхуй зүхэж суухаар Төгөөгийн хажуунаас холд.....
Би бол цор ганц. Чи ч бас .............

Monday, December 28, 2009

Миний баримталдаг зүйл..........



Зиа энгээд бичилгээ эхэля гэж......................
Би амидралын гүн ухааныг цонхоор төсөлөн хардаг. Энэ цонх гэдэг зүйлийг сонгосон учир нь бид хэзээ ч шантарж мэднэ. Тэр үед цонх бидний эргэн тойронд байжил таараа гэж бодсон. Цонхыг юутай ч зүйрлүүлж болно тийм болхоор ч би сонгосон байх л даа. Миний хэлэх дуртай үг бол "Цонхонд шил байсан байгаагүй харагдах зүйл нь адил байдаг" гэж. Энэ нь цонхны арамыг та өөрийн зорилго хэмээн төсөөл. Цонхны шилийг та гадны нөлөө гэж төсөөл, харин харагдаж буй зүйлийг өөрийн амидралаа(ирээдүй) хэмээн бод. Харин тэр цонхны дэргэд цогсож бүй хүн бол бусад хүмүүс болон та өөрөө. Яагаад өөрөө хамт зогсож байна вэ гэвэл та ч та болож бүй үйлдлийн эзэн шүү дээ. Өөрийн өнгөрүүлсэн амьдрал одоо байгаа байдал хүсэл мөрөөдлөөсөө өөрийн цэгийг тодорхойлон зорилгоо тодорхойл энэ бол та цонхныхоо араамыг бариж бий болго гэсэн үг юм. Энэ магадгүй хамгын удаан босох зүйл байх. Гэхдээ та нэгэнтээ араамаа босгоод авцан байхад
Араман дотор болж буй үйл явдал шилтээ шилгүй адилхан л байна.



1 comment:

  1. Цонхонд шил байсан ч байгаагүйч харагдах зүйл нь адил гэдэг нь үнэн шүү. Бас цонх үргэлж бидний эргэн тойронд байдаг учир түүнийг хараад зорилгоо санаж байна гэдэг санаа бол үнэхээр сайхан юм.

    Би үнэн худал нь бүү мэд нэг юм ойлголоо. Хүн ер нь хүсэл эрмэлзэл, зорилготой байх нь л чухал гэж хэлэх гээд байна аа даа. Сонирхолтой нийтлэл байна. Баярлаа ;)

    ReplyDelete

Followers